torsdag 15. august 2013

BursdagsKort

Hei.
Mitt alle første bløogg innlegg her. Har altid sagt at jeg ikke ville ha en blogg på blogspot, men ble varte ikke lenge det gitt.. hehe
Jeg er ganske fersk i dette , så du får ta det som det er.!!

Her er ett av di nyeste korta jeg har laget.

Bursdags kort på bestilling.
De ville ha noe enkelt og greit, endte opp med dette kortet og dem ble kjempe fornøyde.








Her har jeg brukt: 

Bazill hvitt og lilla
Stempel fra kort og godt og panduro
Deis fra sissix - sommerfugel
Motiv er hentet fra en facebook side
Farget med Promarker
Perler fra Rayher
Distress ink


1 kommentar:

  1. Dette kortet er bare så FLOTT, nydelige farger og lekkert pyntet. skulle ønske du kunne ha ordnet en følger , da hadde jeg lagt meg til her. Da er d så enkelt å se når du legger inn noe nytt. Ta gjerne turen innom bloggen min ;-9 Ha en fortsatt fin helg ;-)

    SvarSlett